Marketing Report
KLM tot en met 2022 partner en naamgever van het KLM Open

KLM tot en met 2022 partner en naamgever van het KLM Open

KLM Nederland verlengt het contract als partner en naamgever van het KLM Dutch Open tot en met 2022. Dat maakte Harm Kreulen, directeur KLM Nederland, bekend tijdens een persconferentie op Bernardus Golf, de locatie voor de volgende drie edities van het KLM Open.

Het eerste Dutch Open werd gespeeld in 1912. In 1981 kreeg het toernooi voor het eerst een naamgever: KLM Dutch Open. KLM was titelsponsor tot en met 1990. In 2004 heeft de luchtvaartmaatschappij de draad weer opgepakt. Sindsdien is zij onafgebroken als titelsponsor verbonden aan het grootste internationale golftoernooi op Nederlandse bodem.

Harm Kreulen, directeur KLM Nederland: "KLM is verheugd met de verlenging van haar titel-sponsorschap voor het KLM Open tot en met 2022. Het KLM Open is uitgegroeid tot een begrip in de golfsport en staat voor een professioneel en kwalitatief hoogstaand meerdaags sportevenement in Nederland. Het toernooi heeft zowel nationaal als internationaal een sterke uitstraling en sluit goed aan bij onze doelen. Naast zichtbaarheid voor KLM, is het KLM Open een gewaardeerd sportevenement dat bij uitstek geschikt is om de relatie met onze klanten en partners te versterken."

Daan Slooter, toernooidirecteur KLM Open: "Het partnership tussen het Dutch Open en KLM is een van de langstlopende samenwerkingen in de Nederlandse sport en op de European Tour. Wij zijn ontzettend blij en trots dat zo’n krachtig en Nederlands bedrijf als KLM heeft besloten haar verbinding met het toernooi te verlengen. Dat is een groot compliment aan de organisatie, sportmarketingbureau TIG Sports, en bevestigt eens te meer de synergie tussen KLM en de golfsport. Het betekent ook dat we gezamenlijk verder kunnen groeien in het vernieuwen en verbeteren van het evenement om het toekomstbestendig te maken."

www.klm.com
www.klmopen.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief