Marketing Report
KPN hoofdsponsor van SAIL

KPN hoofdsponsor van SAIL

KPN is hoofdsponsor van de tiende editie van het nautische evenement SAIL Amsterdam in augustus 2020. Het bedrijf verbindt zich als ICT- en telecompartner aan de volgende editie van SAIL. Dat laat de organisatie van het event weten.

Ook in 2010 en 2015 leverde KPN een bijdrage aan alle digitale verbindingen van het vrij toegankelijke evenement. SAIL wordt van 12 tot en met 16 augustus gehouden langs de oevers van het IJ.

Als hoofdsponsor maakt KPN het mogelijk dat de bemanningen en de ruim twee miljoen bezoekers internettoegang hebben. Daarnaast verzorgt KPN de connectiviteit voor SAIL-organisatie. Zo zorgt KPN onder andere voor extra mobiele 4G dekking, WiFi zones en de SAIL Social Media boot.

Maximo Ibarra, tot eind september CEO bij KPN: “SAIL Amsterdam 2020 is voor KPN veel meer dan alleen een sponsorproject. Het is voor ons een voorbeeld van hoe wij in zo’n groot gebied ons netwerk en expertise inzetten om dagelijks honderdduizenden bezoekers gelijktijdig connectiviteit te bieden. We zijn er trots op dat we deze bijzondere jubileumeditie van SAIL kunnen ondersteunen.”

Reineke Boot, directeur SAIL Event Partners: “KPN is als duurzaam en innovatief Nederlands bedrijf een droompartner voor SAIL: grensverleggend, ondernemend en succesvol verbindend. We zijn blij dat KPN wederom hoofdsponsor is van SAIL en gaat zorgen voor de juiste verbinding zodat onze bezoekers hun ervaringen kunnen delen met de wereld om hen heen.”

www.kpn.com
www.sail.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.