Marketing Report
Kiesjefolders maakt datasegmentatie mogelijk met HPG en Whooz nieuws

Kiesjefolders maakt datasegmentatie mogelijk met HPG en Whooz

Kiesjefolders breidt de samenwerking uit met brievenbusreclamespecialist HPG en gaat samenwerken met dataspecialist Whooz

Op deze manier wil Kiesjefolders het mogelijk maken om voor reclamedrukwerk een data driven match te maken zodat adverteerders beter gekoppeld worden aan hun doelgroep. 70 procent van de ruim 100.000 deelnemende huishoudens geeft aan advertenties te wensen die op hun gericht zijn.

Aldo Breed, oprichter van Kiesjefolders: "Met onze, in samenwerking met HPG ontwikkelde, doelgroepkit is het mogelijk voor adverteerder of marketeer om data driven een match te maken met de juiste doelgroep en deze via de communicatietools van Kiesjefolders te bereiken. De kosten hiervoor zijn veelal wat men gewend is bij segmenteren via  online marketing."

Met behulp van 25 populaire Whize-kenmerken van dataspecialist Whooz wordt inzicht verkregen in onder meer de gezinssamenstelling, de levensfase en koopkracht van consumenten. Zo kan een campagne met advertenties gericht worden op alleen 60-plussers of juist gezinnen met schoolgaande kinderen. Of op consumenten met een eigen huis, grote tuin of eigen auto. Het koppelen van klantkaartinformatie en loyaliteitssystemen met de lezersdata van Kiesjefolders behoort eveneens tot de opties waardoor de boodschap kan worden gepersonaliseerd en aangepast aan nieuwe en bestaande klanten.

www.whooz.nl
www.hpgroup.nl
www.kiesjesfolders.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief