Koninklijke Peijnenburg kiest voor Initiative

Koninklijke Peijnenburg kiest voor Initiative

05-11-2018 13:04:00 | Door: Max Vlugt | hits: 313 | Tags:

Koninklijke Peijnenburg, waar onder andere de merken Peijnenburg, Snelle Jelle, Lotus, Nakd en Bear onder vallen, heeft ervoor gekozen om haar marketingactiviteiten onder te brengen bij Initiative per 1 januari 2019. De samenwerking omvat diensten op het gebied van consultancy, strategie, insights en mediaplanning en inkoop. 

Jeroen Harks, Marketing & Category Management Director van Koninklijke Peijnenburg: "Gezien het belang in onze dagelijkse werkzaamheden is het altijd een hele stap om na een jarenlange samenwerking te veranderen van mediapartner. Desondanks hebben we toch besloten die switch te maken omdat we de overtuiging hebben daarmee een volgende stap te kunnen zetten in de ontwikkeling van onze plannen. Vanaf de eerste kennismaking merkten we veel overeenkomsten in aanpak, visie en cultuur waardoor we weloverwogen en met het volste vertrouwen de stap aangaan en uitkijken naar een prachtige samenwerking."

Léonie Koning, CEO van Initiative: "Wij zijn enorm blij om voor de mooie merken van Koninklijke Peijnenburg te gaan werken. Vanaf moment één voelden wij een sterke klik met de merken, hun ambities en het team. Tijdens de eerste gesprekken hebben we vooral gesproken over de cultuur van de verschillende doelgroepen en het verbinden van de merken aan deze cultuur. Als je dan de chemie voelt in visie, aanpak en mensen weet je dat dit een succesvolle samenwerking gaat worden."

www.initiative.nl
www.peijnenburg.nl

www.lotusbakeries.com

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.