Marketing Report
Kumpany creëert het Staatsloterij Droomexperiment

Kumpany creëert het Staatsloterij Droomexperiment

Het Staatsloterij Droomexperiment liet vier mensen kennismaken met hun onbewuste brein. Activatiebureau Kumpany haalde hiervoor de neuroheadsets uit de kast.

Femke Vermeulen, campagnemanager bij de Staatsloterij: "Vanaf het moment dat je een Staatslot op zak hebt, begint de voorpret en kan je dromen over wat je met een grote geldprijs gaat doen. Die dromen heeft de Staatsloterij nu onderzocht in het Droomexperiment. Door gebruik te maken van wetenschappelijke tools kunnen we ontdekken waar je echt gelukkig van wordt. Je kunt tenslotte maar beter weten wat jouw ultieme droom is, want de 10e kan het gebeuren."

In opdracht van Staatsloterij bedacht en produceerde Kumpany het experiment. Meer dan 1000 Nederlanders reageerden op de oproep mee te doen aan het Staatsloterij Droomexperiment. Vier van hen werden geselecteerd om onder begeleiding van de hoofdredactrice van Quest dromen te toetsen aan hun onbewuste brein. De kandidaten werden vervolgens ondergedompeld in een 4D-spektakel van droombeelden en live-effecten, terwijl EEG-apparatuur hun hersenactiviteit registreerde. Waar zouden ze op aanslaan? Is het inderdaad de grote droom van André om een raketlancering mee te maken? Wordt Kees het gelukkigst van het kopen van een oude meester? Wil Margot het liefst kinderboeken illustreren? En is het geluk van Jolijn pas compleet als ze met haar dochtertje mooie herinneringen kan maken?

www.kumpany.nl 
www.staatsloterij.nederlandseloterij.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.