Marketing Report
Kwantum lanceert vervolgcampagne Echt Wonen

Kwantum lanceert vervolgcampagne Echt Wonen

In de afgelopen jaren heeft Kwantum heel doelgericht gewerkt aan de merkinhoudelijke bekendheid en positionering in het woondomein met het communicatieconcept Echt Wonen. Om een succesvolle retailformule te blijven, is vernieuwing belangrijk. Daarom krijgt Echt Wonen een impuls met een campagne die inspeelt op de huidige tijdgeest: empowerment van de vrouw.

Kwantum gelooft dat de tijd dat retailers bepalen hoe consumenten (eigentijds) moeten wonen al lang voorbij is. In plaats van te dicteren, stelt de woondiscounter zich faciliterend op. Kwantum vertrouwt erop dat de klant zelf heel goed weet wat hij wil en trots het échte resultaat deelt. Consumenten laten zich tegenwoordig vooral door consumenten inspireren.

Met #kwantuminhuis speelt Kwantum handig in op de trend om content te delen en de kracht van influence binnen social media. Bij Kwantum koop je alles voor de inrichting van je huis en klanten worden opgeroepen om te laten zien hoe de spullen thuis staan. De content die dat oplevert, is vervolgens deelbaar en kan dienen ter inspiratie voor de bezoekers die nog aan het oriënteren zijn.

Uit consumenteninzicht blijkt hoe belangrijk de rol is van de vrouw bij het nemen van beslissingen in het koopproces. Dat geldt des te meer voor de inrichting van een huis. Ook in de communicatie is de focus van Kwantum gericht op de vrouw.

De commercial toont vrouwen met hun eigen unieke uitstraling in hun eigen leefomgeving. Ze weten wat ze willen, bepalen de regels en zijn trots op hun eigen stijl. Dit is hun huis.

Credits:

Opdrachtgever: Kwantum Nederland | Productiemaatschappij: Cutjongens | Soundtrack: Studio Make | Media: Mediavalue en PauwR

www.kwantum.nl
www.cutjongens.nl

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief