Marketing Report
LINDA.hetbureau ontwikkelt AR-campagne Eye Wish

LINDA.hetbureau ontwikkelt AR-campagne Eye Wish

Eye Wish heeft LINDA.hetbureau opnieuw gevraagd een campagne te ontwikkelen. LINDA.hetbureau heeft een concept bedacht waar een virtueel pashokje centraal staat.

Eén van de onderdelen van de campagne bestaat uit een advertorial in de halfjaarlijkse lifestylegids LINDA.loves. Hierin worden de vier brillentrends besproken en kan met het scannen van de QR-code in deze advertorial het virtueel pashokje op Instagram geactiveerd worden. Capitola ontwikkelde hiervoor de social AR-filter binnen Instagram.

Van alle vier de trends kunnen in het pashokje drie verschillende brillen geprobeerd worden. Het virtueel passen van deze brillen staat centraal in de hele campagne. Ook in de social uitingen, op banners en in video’s is er constant een directe link naar het pashokje. Mochten vrouwen nu geen idee hebben bij welke trendstijl zij horen, op LINDA.nl kunnen zij met de trendquiz checken welk bril-type ze zijn.

Caren Wassink, b2b-directeur van LINDA.: "Wij zijn heel enthousiast over deze alweer derde campagne voor Eye Wish. De twee merken hebben een goede fit en we kunnen het creatief gezien goed met elkaar vinden. In deze campagne sturen we in alle uitingen continu aan op de augmented reality-beleving die vrouwen kunnen ervaren met het passen van verschillende brillen. Door vrouwen zelfs in print op deze virtuele pas beleving te attenderen kunnen we ze op een onverwacht moment inspireren met een nieuwe bril.

www.LINDA.nl 
www.talpanetwork.com

www.eyewish.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.