Marketing Report
Leads.io verenigt Social Blue, AWM Network, Boiler Guide en Klik Proces onder één merk nieuws

Leads.io verenigt Social Blue, AWM Network, Boiler Guide en Klik Proces onder één merk

Leadgeneratiebureau Leads.io kondigt een groepsbrede rebranding aan, waarbij de vier bedrijven – die voorheen onafhankelijk opereerden – worden geherpositioneerd tot één merkidentiteit.

Groepswijde rebranding

Het merk Leads.io werd in oktober vorig jaar aangekondigd na de overname van AWM Network. In het eerste kwartaal van dit jaar volgden ook de acquisities van Boiler Guide en Klik Proces. Social Blue maakte al deel uit van de nieuwe groep en voegt zich, per 1 juli, officieel bij de andere drie merken. Met Leads.io is een merk gecreëerd dat in lijn ligt met de verbreding van diensten die de afgelopen jaren binnen de groep zijn ontstaan.

Leads.io blijft een schaalbare bron van hoogwaardige leads bieden voor bedrijfseigenaren in verschillende sectoren, waaronder gezondheidszorg, woningrenovatie, hernieuwbare energie en abonnementsdiensten.

Tim Roemer, CEO Leads,io: “Vandaag zetten we een grote stap voorwaarts door Leads.io als één bedrijf te presenteren. We zijn ontzettend blij om onze talenten en unieke mix van betaalde en organische tools voor het genereren van leads op basis van pay per lead samen te voegen. We streven ernaar om Leads.io de komende jaren verder uit te bouwen door middel van organische groei en een gerichte buy-and-build strategie. We zijn ervan overtuigd dat deze vereniging van bedrijven zal bijdragen om ons doel te bereiken. We willen namelijk wereldleider worden op het gebied van leadgeneratie. Onze bedrijfscultuur blijft hetzelfde en ook klanttevredenheid blijft centraal staan. Uiteraard blijven we loyaal naar onze zakenpartners en zullen hoogwaardige leads op prestatiebasis blijven leveren.”

Nieuwe visuele identiteit

De merken Social Blue, Boiler Guide, AWM Network en Klik Proces zullen worden samengebracht onder een nieuwe merkidentiteit: Leads.io. De visuele identiteit omvat een aangepast oneindigheidssymbool met drie hoofdletters, 'L' die een oneindige stroom van leads vertegenwoordigen, uitgevoerd door de verenigde krachten van alle services in de Leads.io-groep. De gekozen kleuren staan voor energie, passie, expertise en ambitie – allemaal essentiële componenten van het succes dat het bedrijf wil bereiken.

www.leads.io

Abonneer je op onze nieuwsbrief