Marketing Report
Leon Bultman, Sandy Hogendoorn en Kim van Houtrijve naar Mediaxplain*

Leon Bultman, Sandy Hogendoorn en Kim van Houtrijve naar Mediaxplain*

Marketing- en mediabureau Mediaxplain* heeft drie nieuwe medewerkers aangetrokken. Leon Bultman start als Digital Media Planner, Sandy Hogendoorn als Research & Insights Project Coördinator en Kim van Houtrijve als Media Planner.

De komst van de drie tekent een verdere groei van het bureau als regisseur van multimediale datadriven campagnes.

Kim van Houtrijve: “Door eerdere ervaring, opgedaan bij Kinetic, heb ik veel kennis van Out of Home. Mediaxplain* trok mij aan door de brede en multidisciplinaire scope van de mediastrategieën en inzet.”

Leon Bultman: “En vergeet de bedrijfscultuur en fijne collega’s niet.” Eerder werkte hij al  bij Pack, een on-demand job community start-up en voormalig opdrachtgever van Mediaxplain*.

Sandy Hogendoorn, afkomstig van Annalect (OmnicomMediaGroup): “Ik ga als Research & Insights Project Coördinator  de campagne-effecten zo goed mogelijk in kaart brengen om media-inzet continu te optimaliseren.”

www.mediaxplain.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief