LifeHunters onwikkelt Calvé Knolflooknacht
LifeHunters ontwikkelde een introductie-campagne voor de Knoflooksaus Extra van Calvé.
Nizar Ben Messaoud, Brand Manager, Calvé & Hellmann's bij Unilever: ''Uit consumentenonderzoek kwam naar voren dat liefhebbers van knoflooksaus op zoek waren naar een smaak die een tikkeltje pittiger en meer uitgesproken is. Daarom ontwikkelde Calvé de Extra Knoflook, met vijf keer meer knoflook dan de originele Calvé knoflooksaus. Om dit te geloven, moet je het wel even proeven.''
In de grote introductie-campagne, ontwikkeld door bureau LifeHunters, staat proeven centraal. De introductie van Calvé Extra Knoflook én de Calvé Knoflooknacht werd groots aangejaagd via Radio 538, outdoor, IndeBuurt.nl, micro-influencers en natuurlijk alle social kanalen.
Credits
Unilever / Calvé: Nizar Benmessaoud, Puck van Dijck, Maikel Fontijn, Thijs Sleddering | Strategie/Concept: LifeHunters | Productie: Scrambled | Promodukties | Radio 538