Marketing Report
Lionel Messi en Mohammed Salah in campagne Pepsi

Lionel Messi en Mohammed Salah in campagne Pepsi

Pepsi MAX lanceert een voetbalcampagne in de aanloop naar de UEFA Champions League finale in Madrid. Stervoetballers Lionel Messi en Mohammed Salah zijn te zien in een reclamespot.

In 65 landen over de hele wereld lanceert het merk een creatieve campagne rondom Pepsi en Pepsi MAX. Denk hierbij aan exclusieve content en design-led verpakkingen, die zowel out-of-home als bij verschillende verkooppunten te vinden zijn. De campagne heeft als slogan Pepsi, for the love of it.

Het frisdrankmerk is sponsor van de UEFA Champions League. Die samenwerking wordt gevierd door twee van de beste voetballers ter wereld voor het eerst tegenover elkaar te zetten in een duel. Viervoudig UEFA Champions League winnaar Messi en de recordbrekende Mohammed Salah zijn te zien in de 2019 Last Can Standing-campagne. De twee stoppen bij een tankstation en strijden daar aan de hand van allerlei moves om het laatste blikje Pepsi.

Lionel Messi: “Het was ontzettend leuk om de nieuwe commercial met Pepsi MAX op te nemen – het is een concept dat doordrenkt is van humor en voetbal-skills. Ik hoop dat de campagne van dit jaar de voetbalfans blijft aanmoedigen om hun passie en liefde voor het spel te omarmen.”

Mohammed Salah: “Ik ben superblij om te zien dat de samenwerking met Pepsi MAX wereldwijd gaat en ik ben enthousiast over wat de toekomst gaat brengen.”

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief