Marketing Report
Abovo Media betrokken bij nieuwe merkstrategie Livera

Abovo Media betrokken bij nieuwe merkstrategie Livera

Livera heeft een nieuwe marketingcampagne gelanceerd. De campagne is onderdeel van een nieuwe merkstrategie waarin Livera zich inzet voor het tonen van schoonheid. In een wereld waar perfectie steeds meer de norm is, komt Livera met een tegengeluid in haar nieuwe marketingcampagne #RevealBeauty.

De nieuwe campagne is gelanceerd met een tv-commercial en online video via display en social media. De marketingcampagne is samen met SHOQ ontwikkeld. Abovo Media is als mediapartner verantwoordelijk voor de mediastrategie.

Carolien Wenderich, Marketing Manager bij Livera: "Met Reveal Beauty willen we een tegengeluid laten horen op het beeld dat tegenwoordig vaak wordt bepaald door social media. Juist datgene dat vrouwen soms zien als hun imperfecties of onzekerheden, maakt hen uniek. We vertellen aan alle vrouwen dat ze trots mogen zijn op zichzelf."

Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo Media: "Voor de introductie van Reveal Beauty hebben we de kracht van video ingezet. De prachtige tv-commercial wordt ondersteund met online video, display en social. Waarmee aanvullend bereik wordt opgebouwd in de doelgroep met behulp van korte versies van de video."

Deze campagne vormt de kick-off van de nieuwe merkstrategie, die komend jaar verder uitgerold zal worden.

www.abovomedia.nl
www.livera.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief