Marketing Report
LolaLiza in zee met social-mediabureau Dorst & Lesser

LolaLiza in zee met social-mediabureau Dorst & Lesser

Dorst & Lesser is sinds 1 februari het social-mediabureau van modemerk LolaLiza. Het bedrijf is één van de grotere spelers op de Belgische modemarkt, maar ook actief in Nederland en Frankrijk.

Samen gaan ze inzetten op verfrissende content en uitdagende marketingdoelstellingen. LolaLiza komt binnenkort met een rebranding, waarbij digitale groei voorop staat. Als partner zal Dorst & Lesser LolaLiza adviseren, content creëren, de banden met de doelgroep aanhalen én ervoor zorgen dat social media nog meer onderdeel van het DNA van LolaLiza wordt.

Birgit Zuurveld, Managing Director van Dorst & Lesser: “LolaLiza is een erg mooie toevoeging aan ons portfolio en is een volgende stap in het uitbouwen van een sterke aanwezigheid in de Belgische social media wereld. Bovendien is fashion een sector die in beweging is en daarmee een heel dankbare omgeving om in te zetten op nieuwe vormen van content- en social-mediamanagement.”

LolaLiza is een familiebedrijf van Belgische bodem. Het werd veertien jaar geleden opgericht. Dorst & Lesser bestaat acht jaar. Het bureau is bekend van social strategieën, content en campagnes voor merken als Renault, Alpro, Transavia, Lidl en Pernod Ricard.

www.dorstenlesser.nl
www.lolaliza.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief