Marketing Report
Lyre’s kiest HPB voor merkintroductie

Lyre’s kiest HPB voor merkintroductie

Lyre’s heeft HPB (Het PR Bureau) gekozen als haar bureau voor pr, earned first marketing en storytelling. Het merk is bekend van een breed assortiment aan non-alcoholische dranken.

De naam en het logo van Lyre’s is geïnspireerd door de Australische ‘Lyrebird’, een vogel die bekend staat als ‘s werelds grootste imitator. En dat is precies hoe Lyre’s werkt. Lyre’s heeft natuurlijke essences, extracten en distillaten gebruikt om het aroma, de smaak en de uitstraling van de originele dranken te evenaren, zonder dat alcohol als basis is gebruikt.

Mark Livings, CEO van Lyre’s Spirits: “In een tijd waarin mindful drinken steeds meer terrein wint, gaan mensen op zoek naar een hoogwaardig alternatief voor alcohol. Lyre’s is ontwikkeld zodat mensen die zoeken naar meer bewuste opties nog steeds van een stijlvol drankje kunnen genieten.”

Het merk ziet Nederland als een belangrijke markt voor verdere groei in Europa en daarom hebben ze niet alleen hun centrale distributie hier gevestigd, maar is ook CEO Mark Livings hierheen verhuisd.

Jacqueline Bosselaar, oprichter, CEO en strateeg bij HPB: “Lyre’s brengt echt iets op de markt wat we in Nederland nog niet eerder hebben gezien. Met onze creative pr-strategie en ons brede medianetwerk gaan we heel Nederland kennis laten maken met dit prachtige merk en de smakelijke mogelijkheden.”

nl.lyres.eu
www.hpbagency.com
www.hetprbureau.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief