Marketing Report
Management buy-out S&D Interactive Media

Management buy-out S&D Interactive Media

Online marketing bureau S&D Interactive Media (SDIM) is na een management buy-out in handen gekomen van Pieter Borst en Tijmen van Duijvenvoorde. Beiden zijn ruim zes jaar werkzaam bij het bureau. Oprichter Jan Dirkzwager draagt het bedrijf over, maar blijft actief in de organisatie. S&D Interactive Media heeft een jaaromzet van 2.5 miljoen euro en is in Haarlem gevestigd.

Oprichter Jan Dirkzwager: "Het team heeft een belangrijke rol gespeeld in het succes van SDIM. Ik gun het hen, alle andere medewerkers en onze klanten dat ze zelfstandig kunnen blijven opereren. Dat is helaas Iets wat vaak moeilijk te borgen is als je opgaat in een grotere groep. Opdrachtgevers, medewerker-tevredenheid en bedrijfscontinuïteit staan voorop."

Pieter Borst: “Toen de mogelijkheid ontstond om het bedrijf over te nemen, zagen Tijmen en ik een kans die we met beide handen moesten aangrijpen. Wij waarderen het enorm dat Jan ervoor heeft gekozen om het bedrijf niet in de verkoop te zetten, maar ons deze kans te gunnen. Klanttevredenheid en werknemerstevredenheid zijn twee centrale begrippen in de strategie van SDIM en deze management buy-out is daar misschien wel het beste voorbeeld van."

Sinds de oprichting in 2006 claimt SDIM jaarlijks een groei met 15 tot 30 procent. Inmiddels beheert het bedrijf een mediabudget van 130 miljoen euro voor klanten als Mollie, NRC, Linda, Wereld Natuur Fonds en het Haarlemse Jopenbier. 

Op de foto links Pieter Borst en rechts Tijmen van Duijvenvoorde.

S&D Interactive Media

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief