Marketing Report
ManpowerGroup kiest na pitch voor Fitzroy

ManpowerGroup kiest na pitch voor Fitzroy

ManpowerGroup kiest voor Fitzroy als nieuwe Europese partner voor de komende jaren om enerzijds het merk Manpower extra kracht bij te zetten en anderzijds haar I.T. merk Experis bij IT’ers en bedrijven bekend te maken.

Na een intensief pitch-proces viel de keuze unaniem op Fitzroy. Miriam van der Heijden, Vice-President Marketing bij ManpowerGroup: “Fitzroy liet zowel strategisch als creatief zien dat zij onze doelgroepen heel goed begreep. Met een scherpe strategie en mooi overkoepelend creatief platform willen we in eerste instantie heel Nederland (opnieuw) kennis laten maken met Manpower en Experis.”

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “We zijn verheugd om niet alleen voor Manpower te gaan werken, maar ook voor Experis. Dit merk is nog niet bij iedereen bekend en daar zullen we de komende maanden hard aan gaan werken. De war for talent is deze zomer pas echt losgebroken en we gaan ManpowerGroup hier een onderscheidende positie in geven.”

De lancering van de campagnes wordt in mei verwacht.

www.fitzroy.nl
www.manpowergroup.nl
www.experis.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.