Marketing Report
Marc van Eck versterkt RetailMedia.One

Marc van Eck versterkt RetailMedia.One

RetailMedia.One heeft Marc van Eck als partner aangetrokken. Marc zal samen met de oprichters Theng Chong, Mark Stockx en Marcel Vogels het MT gaan vormen. 

Merken worstelen met bereiken consumenten

Marc van Eck: "Als ervaren merk-specialist ben ik betrokken bij vrijwel alle facetten rondom het (uit)bouwen van een sterk merk. In de praktijk zie ik daarentegen steeds meer merken worstelen met het bereiken en raken van voldoende consumenten. Het is mijn stellige overtuiging dat we aan een vooravond staan van een hypersnelle evolutie die Retail Media teweeg gaat brengen. Retail Media gaat mensen overal in hun shopping journey bereiken en merkimpact versterken. Dit zal vaak parallel naast tv-campagnes draaien. Ik denk dat we over vijf jaar ons niet meer kunnen voorstellen dat Retail Media ooit puur als trade-marketing instrument werd ingezet."

Nationaal bereiksplatform

In een korte tijd heeft RetailMedia.One een indrukwekkende hoeveelheid mediapartners weten aan te sluiten om zo tot een Nationaal bereiksplatform te kunnen komen. Daarmee wordt Retail Media echt een versterker van het traditionele tv-kanaal met het doel om merken te bouwen.

Mark Stockx, Founder RetailMedia.One: "De komst van Marc is voor RetailMedia.One een versneller. In het Nederlandse merkenlandschap zijn er weinig specialisten met zoveel ervaring en zo’n degelijke trackrecord. Mijn verwachting is dat de dynamiek, energie en synergie vanuit zijn expertise en netwerk direct zal gaan bijdragen aan de doelen en ambities van merken, retailers en RetailMedia.One."

Versnellen van merkgroei

RetailMedia.One werkt vanuit het kantoor van Icemobile/BrandLoyalty en verbindt merken, retailers en andere media-aanbieders op het RetailMedia.One platform. Het voornaamste doel is het versnellen van merkgroei. Daarnaast ondersteunt RetailMedia.One retailers met inhoudelijke hulp rondom duurzamere vormen van media-exploitatie, en merken rondom de versnelde groei in effectief bereik, frequentie en effect.

www.retailmedia.one

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.