Marketing Report
Marie-Stella-Maris schakelt Lemon Scented Tea in voor Cheers to one Million-campagne

Marie-Stella-Maris schakelt Lemon Scented Tea in voor Cheers to one Million-campagne

Het Nederlandse lifestylemerk Marie-Stella-Maris vindt dat iedereen toegang tot schoon drinkwater moet hebben en doneert daarom via hun  producten - van water en zeep tot geurstokjes - bij aan schoon waterprojecten. Om te vieren dat er inmiddels 1 miljoen euro is genoneerd, wordt de campagne Cheers to one Million gelanceerd.

Josha Jansen, marketing- en communicatiemanager bij Marie-Stella-Maris: “De campagne Cheers to one Million is enerzijds een viering van een indrukwekkende mijlpaal: er is al een miljoen euro gedoneerd. Anderzijds is het een ode aan the caring people, de mensen die hebben bijgedragen aan het behalen van die één miljoen euro.”

In samenwerking met Lemon Scented Tea en DPPLR ontwikkelde Marie-Stella-Maris een nieuwe verpakking, fotografie voor de brandstore en drie films voor onder andere social media.

Tim ten Dam, creatief bij Lemon Scented Tea: “In de serie van drie films, elk gericht op een andere productcategorie, geven de hoofdpersonen hun eigen draai aan Nederlandse en Engelse gezegden over water, waarin water opvallend vanzelfsprekend is.”

Credits:
Bureau: Lemon Scented Tea | Productiemaatschappij: DPPLR | Regie & fotografie: Maarten Groen | Geluid: Audentity | Postproductie: Captcha! | Verantwoordelijk bij klant: Josha Jansen, Janneke van Rooijen

www.lemonscentedtea.com
www.marie-stella-maris.com/nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief