Mariëtte Leenhouts Growth Officer Wunderman Thompson Amsterdam

Mariëtte Leenhouts Growth Officer Wunderman Thompson Amsterdam

05-11-2020 07:45:00 | Door: David de Jong | hits: 1170 | Tags:

Mariëtte Leenhouts is in oktober 2020 benoemd tot Growth Officer Thompson Amsterdam. Daarmee heeft Mariëtte Leenhouts de overstap gemaakt van Chief Marketing Officer bij Randstad Group Nederland naar Wunderman Thompson Amsterdam. Zij is als Growth Officer in Amsterdam verantwoordelijk voor new business, waarbij ze over de volle breedte gebruik zal maken van de verschillende expertises van Wunderman Thompson.  

Mariëtte Leenhouts heeft als marketeer ervaring bij de FMCG-sector bij Unilever, Sara Lee & Heineken, alsmede Kantar Consultancy, waar zij als global brand- en business consultant werkte. Daarna ging ze aan slag als marketing directeur bij Ziggo.

Mariëtte Leenhouts: "We willen de business verder vooruit helpen, versnellen. We hebben daar zoveel expertise voor in huis. Niet alleen op het vlak van brand communication, wat van oudsher goed is verzorgd bij dit bureau, maar ook op het vlak van CX, service-design, data & CRM. Als klant heb ik ervaren hoe uitdagend het is om je teams en organisatie in transformatie mee te nemen - en vooral ook wat support en challenge van goeie partners hierin kan betekenen. Ik zie aan bureau-zijde tal van kansen, tijd om die te verzilveren. Daar help ik graag aan mee."

Anita Lotten, Managing Director Wunderman Thompson Amsterdam: "We werken al zo'n zes jaar met elkaar samen, vanuit de relatie klant-bureau. Als sparringpartners leer je elkaar goed kennen, we weten precies welke kwaliteiten we in huis halen. Ze is inspirerend, een snelle denker en met een scherp oog voor business-opportunities. Maar bovenal is ze een zeer prettig mens! Ook in die zin is ze een aanwinst voor het team."

www.wundermanthompson.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.