Marketing Report
[Marketing Report Radio] Alexandra Legro over de rol van data bij Hunkemöller

[Marketing Report Radio] Alexandra Legro over de rol van data bij Hunkemöller

Alexandra Legro is Global Marketing & Communications Director en Board Member bij Hunkemöller, bekend van de ondermode. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over haar internationaal opererende bedrijf, de rol van het loyaltyprogramma en data inzetten voor marketing.

Alexandra Legro: “We hebben rond de 900 winkels in 19 landen, vooral in Europa maar ook international franchise in bijvoorbeeld India. Alle campagnes voor alle landen worden ontwikkeld in ons hoofdkantoor, in Hilversum. We hebben 5 miljoen actieve members, iemand die afgelopen jaar iets bij ons gekocht heeft. Zij zijn verantwoordelijk voor 75 procent van de omzet. Van members weten we best veel, wat ze kopen en wanneer, via welk kanaal en de maatvoering. Op basis daarvan kunnen we met ze communiceren op de juiste manier en het juiste kanaal.”

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 september 2022 terug:



Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.hunkemoller.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.