Marketing Report
[Marketing Report Radio] Brenda Smith over Kruidvat als crossmediaal merk

[Marketing Report Radio] Brenda Smith over Kruidvat als crossmediaal merk

Brenda Smith is Director Marketing & Customer Experience bij A.S. Watson, het moederbedrijf van onder meer Kruidvat en Trekpleister. Ze is ook Cross Media Vrouw van het jaar 2021. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over het crossmediaal positioneren van haar merken.

Brenda Smith vertelt onder meer over hoe ze de verkiezing heeft ervaren: “Wat ik vooral leuk vond, was dat mijn team supertrots was. Ze voelden zich even goed gewaardeerd en erkend voor wat ze hadden gedaan.”

“Binnen ons bedrijf ben ik verantwoordelijk voor de merken Kruidvat en Trekpleister. Er is altijd een Kruidvat in de buurt en dat is ook de onze filosofie. En als er geen in de buurt is, shop je gewoon online. Ik vind het leuk dat vakgenoten nu ook zien dat wij crossmediaal bezig zijn. Consumenten ervaren al dat er geen moment op de dag is dat je niet in aanraking kunt komen met ons, of je nu een winkel passeert of een advertentie ziet op internet.”

Brenda vertelt ook over inspelen op de behoeften van klanten, purpose marketing en het spel van online en offline.

Luister het volledige interview hier:

www.aswatson.com
www.kruidvat.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 oktober 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr  

René Zeedijk, Directeur Business Development bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Deze maand vertelrt hij onder meer over Qmusic. luister dit interview hier

Ard Bossema is Director Marketing & Strategy bij Royal Grolsch. Het is zijn taak inzichten te vergaren om consumenten ertoe te verleiden een van de merken van Grolsch te proberen en te proeven. Hij vertelt over de stand van zaken in de biermarkt. luister dit interview hier

Maarit van Zalk is eigenaar en Director van Earforce en Podcast Factory. Te gast bij Marketing Report Radio spreken we haar over de ontwikkelingen van podcasts en verdienmodellen en hoe je een groter of ander publiek kunt bereiken. luister dit interview hier

Nienke van de Streek is Managing Director Marketing en Communicatie bij Aldi Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio spreken we haar over het het opbouwen van een marketingafdeling bij Aldi Nederland en de campagnes die Aldi voert. luister dit interview hier

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief