Marketing Report
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Madelon Uljee over code d'azur

[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Madelon Uljee over code d'azur

Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.

Wij spreken Madelon Uljee, Executive Creative Director bij code d'azur.

Madelon: "Code d'azur is een brand & exprience company. Dat moet je niet tegen je vrienden vertellen in de kroeg want die begrijpen daar niets van. Het betekent dat wij de hele customer journey van een klant kunnen bedienen. Wij hebben allerlei soorten disciplines in huis: UX-ers CX-ers developers, creatieven, designers - van begin tot eind kunnen wij klanten bedienen."

Madelon: "Wij zijn enrom trots op onze klant Polestar. In 2019 wonnen we de internationale pitch. Voor ons is Polestar de ideale klant waarvoor we van begin tot einde alles doen. Toen zij in 2019 heel druk waken met het van de band krijgen van de auto, waren wij druk bezig om de .com te bouwen. Belangrijk want Polestar is een auto die je alleen online kunt bestellen. Je kunt wel een testrit maken en mensen van Polestar kunnen je dan alles over de auto vertellen maar je zult de auto echt online moeten kopen..." 

Luister dit interview hier:

www.codedazur.com
www.newbusinessradio.nl
www.
embassyofdutchcreativity.com

Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.