[Marketing Report Radio] Gwenda van Vliet (G-Star RAW) over de Snoop Dogg-campagne

[Marketing Report Radio] Gwenda van Vliet (G-Star RAW) over de Snoop Dogg-campagne

24-09-2021 16:02:00 | Door: David de Jong | hits: 2080 | Tags:

Gwenda van Vliet is Chief Marketing Officer bij G-Star RAW.  Bij Marketing Report Radio spraken we haar over de huidige campagne en de samenwerking met Snoop Dogg

Gwenda van Vliet: "We focussen op de Verenigde Staten, Japan, Zuid-Afrika en een groot deel van de Europese markten. We zijn met Snoop Dogg in zee gegaan omdat hij in deze markten heel groot is. We willen vooral in de Verenigde Staten groeien en marketingdollars zijn duur. We zijn op zoek gegaan naar iemand die populair is in al die regio's en fans heeft van 18 tot 38 jaar; we hebben immers een best wel brede doelgroep. En zochten iemand die bij onze waardes past: is die uitgesproken, is die cool? En toen kwam Snoop Dogg naar voren: hij spreekt mannen en vrouwen aan. Snoop Dogg heeft als ster inspraak in alles gekregen: zijn merk moest samenkomen met ons merk."

Luister het volledige interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 september 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.g-star.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie