Marketing Report
[Interview] Jorieke de Vries van Lidl over het merk Lidl, de coronacrisis en duurzaamheid

[Interview] Jorieke de Vries van Lidl over het merk Lidl, de coronacrisis en duurzaamheid

Jorieke de Vries is head of marketing bij Lidl Nederland. Ze werkt meer dan 11 jaar voor Lidl en heeft geholpen het Lidl-merk in Nederland op de kaart te zetten. Lidl is de grootste adverteerder van Nederland. Lidl heeft niet het grootste budget maar behaalt Lidl wel het grootste bereik en is daarmee dus het meest zichtbaar.

We spreken Joerieke tijdens de januari-uitzending van Marketing Report Radio over hoe Lidl tot een merk van betekenis is geworden en hoe Lidl omgaat met de coronacrisis en duurzaamheid.

Jorieke: "Lidl staat inmiddels wel redelijk bekend om duurzaamheid. Mensen denken ook: hoe kan dat nu een discounter, duurzaam?  Ook dat past juist bij ons. Want wij zijn zo van nature, dat zit in ons bloed, wij willen zo min mogelijk verspillen en daardoor sparen wij juist heel veel en dat merkt de klant in de portemonne. Onze zuinige natuur maakt ons duurzaam."

Luister dit boeiende interview hier:

www.lidl.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 januari 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief