[Marketing Report Radio] Jurgen Surstedt over Interpolis

[Marketing Report Radio] Jurgen Surstedt over Interpolis

24-09-2021 14:04:00 | Door: David de Jong | hits: 1656 | Tags:

Jurgen Surstedt is Senior Manager Merkmanagement bij Interpolis. We spraken bij Marketing Report Radio met hem over hoe deze verzekeraar zijn merk positioneert en omgaat met de slogan Interpolis, glashelder - een motto dat ondertussen net een merk lijkt te zijn geworden.

Jurgen Surstedt: "We hebben nog steeds 65 procent van de agrarische markt. Glashelder blijft nog een tijd te zien. Er zijn momenten dat we echt dachten dat we iets anders moeten gaan doen. Je kunt er zelf aan toe zijn als organisatie, maar je klanten niet. We vragen ons wel af in hoeverre we Glashelder oprekken en relevant blijven maken. We hebben enkele jaren geleden gedacht wat we zelf kunnen doen en wat we moeten inkopen. Merkstrategie en de de copy voor onze radiocommercials kunnen we bijvoorbeeld zelf doen, en we zien dat het werkt en ook beter werkt. Daarnaast hebben we altijd bureaus nodig die vanuit de flanken fris je merk onder de loep nemen."

Luister het volledige interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 september 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.interpolis.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie