[Marketing Report Radio] Martin de Boer (Corendon) over all inclusive in coronatijd

[Marketing Report Radio] Martin de Boer (Corendon) over all inclusive in coronatijd

25-05-2020 10:21:52 | Door: Saskia van Weert | hits: 2744 | Tags:

Martin de Boer is directeur marketing bij Corendon Hotels & Resorts. In de uitzending van Marketing Report Radio praat hij over de plannen van de vakantie-aanbieder voor de komende periode.

Martin de Boer: “We konden niets, alles lag stil. Ik krijg energie van leuke marketingdingen doen en dat ebde weg. Dat heeft erin gehakt. We moeten nu iets, ondernemers worden creatief. Atilay (Uslu, oprichter van Corendon, red.) dacht: heel Nederland viert dit jaar wellicht vakantie in eigen land. Dus hebben hebben ons Corendon Village Hotel in Amsterdam omgebouwd naar een all inclusive-hotel. Je kunt er verblijven, met kermis, bioscoop, kroegjes, barren, je kunt er de hele dag eten en drinken, en met de gratis shuttle naar de strandtent in Zandvoort, die ook in het pakket zit. We hebben het idee in een paar dagen opgezet en dan gaat het tintelen, dat is genieten.”

Luister de podcast hier:

www.corendon.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 19 mei 2020 hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie