[Marketing Report Radio] René Zeedijk over de stijgende prijzen op de televisiemarkt

[Marketing Report Radio] René Zeedijk over de stijgende prijzen op de televisiemarkt

24-11-2021 16:20:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 1244 | Tags:

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, business development manager bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen, vandaag onder meer over de stijgende prijzen op de televisiemarkt.

René Zeedijk: "Ieder jaar maken de grote televisie-exploitanten een tour langs alle mediabureaus en de grote adverteerders om hun commercieel beleid voor het jaar erna te presenteren. Dit jaar waren Ster en RTL de eerste. De ster kwam melden dat de prijzen voor televisiereclame in 2022 behoorlijk gaan stijgen, gemiddeld tussen de 13 en 24 procent. En dat is stevig. Dat neemt niet weg dat televisiereclame in Nederland nog steeds heel goedkoop is. Televisie kost zo'n 10 euro CPM. VOD - en dan bedoel ik Uitzending Gemist, niet YouTube - is twee tot twee en half keer duurder...

Luister de bijdrage van René Zeedijk hier:

Luister de volledige uitzending van 16 november hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business.


www.logitech.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.