Marketing Report
[Marketing Report TV] Kelly Staa (Cosmopolitan): Je moet de doelgroep leven en weten wat er speelt

[Marketing Report TV] Kelly Staa (Cosmopolitan): Je moet de doelgroep leven en weten wat er speelt

Kelly Staa, hoofdredacteur van Cosmopolitan, is te gast bij Marketing Report TV.

Bas Vlugt gaat samen met Elzemieke Olsthoorn, Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead, met haar in gesprek over haar nieuwe rol als hoofdredacteur van Cosmopolitan en de plannen voor 2023. 

Kelly Staa: "Cosmopolitan is het meest invloedrijke merk dat zich richt op de Gen-Now doelgroep, mensen tussen de 18 en 35 jaar. We bereiken 2.5 miljoen unieke bezoekers per maand en zijn zichtbaar via verschillende kanalen, zoals TikTok en natuurlijk print. Verder organiseren we ook heel veel events waar je de doelgroep met de juiste toine of voice kunt bereiken. Zo komt er naast de succesvolle Cosmopolitan Sleepover ook een game-event aan. Uit onderzoek en data is gebleken dat gaming heel interessant is binnen de Gen-Now doelgroep. Dus dat is een event waar ik gelijk mee aan de slag ga en heel veel zin in heb!"

Kijk dit interview hier:

www.cosmopolitan.com

www.hearst.nl

 

Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead

At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.

www.towel.media

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.

Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

www.abovomaxlead.nl


Kijk ook:

[Marketing Report TV] Kyra Roest over de Embassy of Dutch Creativity in Cannes 2023

 

[Marketing Report TV] Madelon Fortuin (NRC) over het aantonen van de kracht van de digitale krant voor adverteerders

 

[Marketing Report TV] Serge de Sousa (Whello) over inlevingsvermogen en de overname van Branding A Better World

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.