Marketing Report
[MarketingReport Radio] Fedor Achterkamp en Kim Goosen over Ardanta podcast

[MarketingReport Radio] Fedor Achterkamp en Kim Goosen over Ardanta

Fedor Achterkamp is teammanager en Kim Goosen is merkmanager bij verzekeraar Ardanta. We spreken hen over hun organisatie en de rol van uitvaartverzekeringen.

Fedor Achterkamp: “Ardanta is een label van A.S.R, een van de grootste verzekeraars van Nederland. We zijn het enige label dat uitvaartverzekeringen doet. We zitten met een team van tien marketeers in Enschede en hebben allemaal ons eigen specialisme. We hebben zo’n 4 miljoen klanten die we tevreden proberen te houden.”

Kim Goosen: “Wat ons onderscheidt van andere verzekeraars is dat wij een uitvaartverzekering aanbieden, geen uitvaartverzorging. Je hebt de vrijheid om je uitvaart helemaal zelf in te vullen hoe je wilt. We hebben wel coaches om mensen daarin te begeleiden, maar als je opa op de middenstip van zijn favoriete stadion wil leggen, dan kan dat gewoon bij ons.”

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 september 2022 terug:



Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.ardanta.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief