[MarketingReport Radio] Lisette Samplonius (finally an agency): Van productiebureau naar creatief bureau

[MarketingReport Radio] Lisette Samplonius (finally an agency): Van productiebureau naar creatief bureau

Lisette Samplonius is Managing Partner & Founder van finally an agency. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de transitie van finally an agency van productiebureau naar creatief bureau. 

Lisette Samplonius: "We zijn gestart als een productiebureau en hebben rondom ons 12,5-jarig jubileum de transitie ingezet naar een creatief bureau. Bij onze klanten ontstond de behoefte om ook strategie en concept bij ons onder te brengen. En omdat we zo ervaren en sterk in dat maakwerk waren, zagen we een kans om dit toe te voegen en een goede brug te slaan tussen het bedenken en maken. We zijn een onafhankelijk bureau en kunnen snel beslissen. En het heeft natuurlijk erg geholpen dat we een club enthousiaste mensen om ons heen hebben die daar ook voor wilden gaan. Dus we zijn het gewoon gaan doen!”

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 17 mei 2023 terug:

www.finallyanagency.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

Lees ook:

[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards

23-05-2024 | 11:00:00
We spreken Marijnke van der Burgh over de sportzomer, het nieuwe kabinet en de AMMA Awards

[Marketing Report Radio] Robert Heijmans (VDS Publishers) over de budgetverschuiving van tv naar print

22-04-2024 | 14:46:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de kracht van een kleine uitgever en de budgetverschuiving van tv naar print

[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit

19-04-2024 | 11:51:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert

[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding

18-04-2024 | 11:30:00
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Dorkas Koenen over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid

[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over de transformatie van SBS9 naar Viaplay TV

17-04-2024 | 14:35:46
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Christiaan van Dijk over de recente veranderingen omtrent SBS9 en Viaplay TV

[Marketing Report Radio] Jeroen Goeman Borgesius (PR-Dashboard) over redacties, journalistiek en The PR-Awards

17-04-2024 | 14:15:11
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Jeroen Goeman Borgesius over redacties, journalistiek en The PR-Awards

16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen

16-04-2024 | 17:53:00
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen

[Marketing Report Radio] Michael Hekking (First Energy Gum) over merkontwikkeling, positionering en retailrelaties

25-03-2024 | 10:44:00
Michael Hekking is founder van First Energy Gum. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het oprichten van een merk, de positionering en de relatie met retailers

[Marketing Report Radio] San Fu Maltha (Fu Works) over streaming platform Go Anime

22-03-2024 | 11:58:00
San Fu Maltha is eigenaar van Fu Works. We spreken hem over de groeiende populariteit van anime en zijn net gelanceerde streaming platform Go Anime

[Marketing Report Radio] Roderick Cremers (Fresh Bridge) over diepgaande relatieopbouw in reclame

22-03-2024 | 08:49:00
Te gast bij Marketing Report Radio wijst hij op het belang van een tussenlaag tussen TVC en search, waar de emotionele connectie verder wordt opgebouwd

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.