Marketing Report
[MarketingReport TV] Peter de Boer over het speciaalbier van Willsark tv

[MarketingReport TV] Peter de Boer over het speciaalbier van Willsark

Peter de Boer is oprichter en partner bij bierstart-up Willsark. Hij is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek over het in de markt zetten van een speciaalbiertje en de rol van onder meer designers en chef-koks.

Peter de Boer: “Er zit een soort tegenstelling in Willsark. Aan de ene kant is het hartstikke ambachtelijk, en we brouwen bij Lochristi in België. Daar zitten studenten microbiologie van de universiteit van Leuven. Dat geeft al aan dat we toegepaste wetenschap gebruiken in het brouwproces. In principe zou je alle ingrediënten kunnen kopiëren, alleen de lactosefermentatie dat het citrusachtige geeft is uniek. De naam komt van de bekende illustrator Will Broome. Hij tekent de hele dag monstertjes en we wilden ons merk naar hem vernoemen. Het is een beetje de ark van Will, dus Willsark.”

Marketing Report TV is powered by Towel en Abovo Maxlead

At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.

www.towel.media

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.

Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

www.abovomaxlead.nl

Kijk ook:

[Marketing Report TV] Frits Gunther over de internationale expansie van Boels

 

[Marketing Report TV] Kyra Roest over de Embassy of Dutch Creativity in Cannes 2023

 

[Marketing Report TV] Madelon Fortuin (NRC) over het aantonen van de kracht van de digitale krant voor adverteerders

 

[Marketing Report TV] Serge de Sousa (Whello) over inlevingsvermogen en de overname van Branding A Better World

 

[Marketing Report TV] Mark Schoones en Ashwin Murli over MIXhtt

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief