Marketing Report
Marktplaats rondom TikTok-influencers in de maak

Marktplaats rondom TikTok-influencers in de maak

De Rotterdamse Influencer scale-up Influentials richt zich voortaan niet alleen op Instagram, maar ook op TikTok. Met de software van Influentials kunnen bedrijven via een marktplaats toegang krijgen tot essentiële data van influencers.

Begin 2020 zullen de eerste TikTok-campagnes via Influentials live gaan. TikTok is een app die voornamelijk door jongeren wordt gebruikt om zelfgemaakte video’s te plaatsen met een liedje of muziek eronder, waarbij ze meezingen, playbacken of iets geks doen. TikTok is wereldwijd al 1,5 miljard keer gedownload.

Sharon Klaver: “Internationale merken zoals Coca-Cola, Calvin Klein en LG maken al gebruik van TikTok, hierdoor zien wij een kans om voor onze klanten dit platform toegankelijk te maken. Elk nieuw social medium brengt weer nieuwe regels met zich mee, Influentials wil hierin de online oplossing bieden tussen bedrijven en influencers en zorgt voor transparantie bij beide partijen. Wij zien dat dit zorgt voor mooie samenwerkingen die langer stand houden en minder tijd kosten.”

www.influentials.network

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief