Marketing Report
Martin Garrix en andere BN’ers gamen voor War Child  nieuws

Martin Garrix en andere BN’ers gamen voor War Child 

GameForce komt in actie voor War Child. De grootste game-beurs van de Benelux organiseert een Mario Kart toernooi: de Power Up Cup. Een maand lang laten de allerbeste streamers zien wat zij in huis hebben om geld op te halen voor kinderen in oorlog. Ook War Child-ambassadeurs en friends Martin Garrix, Vivianne Miedema, Britt Scholte, Quinty Misiedjan en Chef’Special racen mee.

Gary Peeters, Creative Director bij META bv: “We willen iedere enthousiaste gamer laten genieten van ons prachtige event. Maar jammer genoeg is onbezorgd gamen niet voor iedereen weggelegd. Kinderen in oorlog hebben andere zorgen. Met deze actie voor War Child willen wij ervoor zorgen dat kinderen die opgroeien met de gevolgen van oorlog door spel weer even kind kunnen zijn. Dat ze hun emoties kunnen uiten, samen leren spelen, zelfvertrouwen krijgen en aan een toekomst in vrijheid kunnen bouwen.”

Martin Garrix: “Waar War Child zich voor inzet is zo belangrijk, en ik ben dan ook heel trots dat we al zo lang samenwerken. Ik hoop dat we met z’n allen een mooi bedrag kunnen ophalen met dit toernooi!”

Een race naar de finish

In de actieperiode van 5 september tot 3 oktober strijden de streamers in het spel Mario Kart 8 Deluxe. Elke dag speelt een bekende streamer het spel en zendt dit live uit via streamingsite Twitch. Kijkers kunnen ook deelnemen aan de races en tijdens hun streams roepen de gamers op om op originele wijze te doneren aan War Child. De vier gamers met de meeste donaties gaan door naar de finale, waar nog vier andere deelnemers ook mee-racen.

www.warchild.nl

www.gameforce.gg

Abonneer je op onze nieuwsbrief.