Marketing Report
Media Reverse en LEWIS maken campagne voor No Fairytales

Media Reverse en LEWIS maken campagne voor No Fairytales

No Fairytales, een Nederlandse food startup en producent van groentetortilla’s, start met creatief duo Philip & Hugo, mediabureau Media Reverse en communicatiebureau LEWIS, een marketingcampagne om mensen te stimuleren om meer groente te eten.

No Fairytales startte twee jaar geleden met het produceren van groentetortilla’s met 45 procent groente in de smaken wortel, rode biet en paprika chili. Nu zijn de vrolijke gekleurde groentetortilla’s een week zichtbaar op abri’s in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Haarlem, Leiden en Breda. Tevens loopt er een online campagne met video’s van hetzelfde beeld.

Bernadette Kooijman, oprichtster van No Fairytales: “Wij hopen met deze campagne nog meer mensen te kunnen verrassen met onze groentetortilla’s. No Fairytales’ missie is om op een positieve en vrolijke manier vooral lekkere producten te maken, die tegelijkertijd verrijkt worden met een flinke hoeveelheid groente. In mei van dit jaar hopen we drie nieuwe producten te lanceren die het ook makkelijker voor de consument maken om meer groente te eten. Dit met het doel om op een luchtige manier een bijdrage te leveren aan de strijd tegen obesitas en overgewicht in de wereld.”

De tortilla’s van No Fairytales zijn al in vier landen verkrijgbaar: Nederland, België, Zweden en sinds kort ook Denemarken. 

www.mediareverse.nl     
www.teamlewis.nl
      
www.nofairytales.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief