Marketing Report
Megawatt Advertising zet mensen centraal in campagne Swiss Sense

Megawatt Advertising zet mensen centraal in campagne Swiss Sense

Niet bedden spelen de hoofdrol in de commercial van Swiss Sense, maar mensen. Het Eindhovense reclamebureau Megawatt Advertising ontwikkelde de campagne met de pay-off: For. Every. Body.

Bij Swiss Sense kun je een bed op maat samenstellen, waarbij je de keus hebt uit verschillende onderdelen. Met de campagne en pay-off krijgt die belofte een gezicht. Letterlijk, want het draait niet om beelden van bedden (het product), maar om mensen.

Martine Ansems, marketing- en communicatiemanager van Swiss Sense: "We gaan de slaapkamer uit en richten ons op herkenbare momenten uit het leven van mensen. Gevoelens als vrijheid, liefde en vriendschap vertalen we in onze tv-campagne in beelden. Het getuigt van lef en vertrouwen van Swiss Sense om deze gedurfde keuze te maken."

Simon Coolen, Creative Director bij Megawatt Advertising: "We vinden het een eer om voor Swiss Sense te mogen werken en vinden het gaaf om te zien hoe ze helemaal achter hun product, maar vooral ook achter de filosofie van het product staan. In deze campagne sluiten we niemand uit. De gedachte: een bed voor jou, op jouw lijf geschreven."

Credits:
Merk: Swiss Sense | Bureau: Megawatt Advertising | Strategie: Robert Essenstam | Regisseur: Niels van den Top | Productiemaatschappij: Off the Richter | Verantwoordelijk bij klant: Martine Ansems

www.swisssense.nl
www.megawatt.agency

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief