Marketing Report
Melkweg kiest voor biermerk Kornuit (Grolsch)

Melkweg kiest voor biermerk Kornuit (Grolsch)

Bezoekers van de Melkweg in Amsterdam krijgen vanaf nu een Kornuit als ze een beirtje bestellen. Stichting Melkweg en Koninklijke Grolsch hebben voor het biermerk Kornuit een meerjarige samenwerking getekend. De bierbrouwer wordt daarmee de exclusieve bierleverancier voor de Melkweg in Amsterdam. Naast de beschikbaarheid van bier gaan de partners binnen de samenwerking ook aan de slag met het creëren van een betere beleving voor bezoekers van de Melkweg.

In de Melkweg staan gevestigde namen naast jong opkomend talent en krijgen opkomende stromingen de kans een breed publiek te bereiken. Het eigenzinnige karakter van de Melkweg sluit aan bij het biermerk Kornuit. Ook duurzaamheid is een belangrijk element in de samenwerking. Beide partners willen samen onderzoeken hoe ze elkaar kunnen ondersteunen in het verduurzamen van processen en materialen.

Geert van Itallie, algemeen directeur van de Melkweg: “Het eigenzinnige karakter van de Melkweg sluit naadloos aan bij het merk Kornuit. Kornuit heeft in de vele gesprekken met vertrouwen laten zien vernieuwend, eigenzinnig en een goede match met de Melkweg te zijn” aldus

Geert van Baal, regionaal accountmanager Horeca bij Koninklijke Grolsch: “Muziek en Kornuit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het creëren en delen van mooie momenten willen we nog meer gaan uitdragen. We vinden het dan ook geweldig de komende jaren samen met de Melkweg op te trekken en elkaar waar mogelijk te versterken. Samen willen we bouwen aan de toekomst van een nieuwe muziekbeleving en zo de bezoeker een perfecte avond te laten ervaren.”

www.koninklijkegrolsch.nl 
www.melkweg.nl

Klik hier om je aan te melden voor de Marketing Report Nieuwsbrief 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief