Marketing Report
Merkcampagne T-Mobile daagt Nederland uit om Unlimited te denken nieuws

Merkcampagne T-Mobile daagt Nederland uit om Unlimited te denken

Deze week lanceert T-Mobile de merkcampagne Denk Unlimited. Onder leiding van rapper en spoken-word-artiest Fresku laten De Unlimiteds van T‑Mobile zien dat je meer kunt doen met je data dan alleen passief scrollen, kijken en luisteren. De campagne is bedacht en ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.

In een visueel spektakel roept Fresku op om onbegrensd te denken: waar je je data ook voor gebruikt, denk Unlimited! Met deze aftrap van de campagne prikkelt TBWA\NEBOKO Nederland om buiten de gebaande te paden te gaan, te vernieuwen, mooie dingen te maken. In de activatielaag kunnen mensen hier straks ook echt actief mee aan de slag.

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile: “Met Denk Unlimited zetten we de vervolgstap in onze merkcampagne. De afgelopen twee jaar hebben we Nederland laten inzien dat Unlimited een mindset is. Met deze campagne gaan deze mentaliteit concretiseren.”

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: “Wij zijn erg trots het big idea De Unlimiteds naar het volgende niveau te brengen. Een inhoudelijke evolutie, consistent in de opvallende en herkenbare T-Mobile signatuur.”

De aftrap van de campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail.

Credits:

Klant: T-Mobile: Sanne Cuperus, Margaret Kreuger | Bureau: TBWA\NEBOKO | Productie: Grandia’s Army, Maarten van Hemmen & Lex Szanto | De Grot, The Compound, MRTN, Sharkee, Joppo | Muziek: Mucky, lyrics ism Fresku

www.tbwa.nl

www.t-mobile.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief