Marketing Report
Mindshare Greenhouse wint pitch KFC Nederland

Mindshare Greenhouse wint pitch KFC Nederland

Mindshare Greenhouse heeft het media-account van KFC Nederland gewonnen. Het intensieve pitchtraject vond deels plaats gedurende de lockdown, waardoor de finale presentatie van het Mindshare-team vanuit huis gedaan werd

Mindshare Greenhouse biedt sinds de integratie van de twee teams van deze  bedrijven een geïntegreerde communicatiestrategie aan die op de complexe vraagstukken van merken inspeelt. De merkstrategie, non-digital planning vanuit Amsterdam gecombineerd met de acquisitiestrategie, digitale mediaplanning vanuit Eindhoven maakt dat ze als één team de groei van partners kunnen versnellen.

De samenwerking met KFC start vanaf de tweede helft van 2020 en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Uitbreiding naar België en de Nordics zal daarop volgen.

Ivonne Bouwmeester (3MO) heeft KFC ondersteund bij haar zoektocht naar het meest geschikte bureau.

Trix van der Vleuten, CMO KFC Northern Europe, zegt: “KFC is een sterk merk, groeit hard en heeft grote ambitie. We gaan momenteel door een versnelde digitale transformatie heen en dat vraagt om een sterke partner die e-com, technologie en media met elkaar kan verbinden. Door de samenwerking met Mindshare Greenhouse op het gebied van mediastrategie, planning en distributie kunnen we samen deze groeiambities waarmaken. De innovatieve en data gedreven benadering van Mindshare Greenhouse heeft ons overtuigd.”

Atva van Zanten, CEO Mindshare Greenhouse Nederland, vult aan: “We zijn super blij en trots dat KFC in deze pitch to remember onze focus op lange termijn business partnership en onze geïntegreerde propositie waardeert. KFC is niet alleen een merk met ambitie, maar wordt gedreven door oprechte culturele relevantie. Dat sluit goed aan bij onze waarden en KFC is daarmee een fantastische organisatie om voor te mogen werken. Binnen het nieuwe partnerschap zullen wij KFC ook gaan helpen bij het versnellen van hun business transformatie. Dat is natuurlijk een mooi bewijs dat onze ervaring en visie op ‘brand to demand communicatie-uitdagingen’ relevanter is dan ooit.”

www.kfc.nl
www.mindshareworld.com
www.greenhousegroup.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief