Marketing Report
Mister Fox Agency werkt voor PRO Bikegear

Mister Fox Agency werkt voor PRO Bikegear

Na een internationale oriëntatie kiest PRO Bikegear, onderdeel van het Japanse bedrijf Shimano, voor Mister Fox Agency. Het Amsterdamse bureau gaat het merk helpen met de merkstrategie en creatie.

Mister Fox Agency zal samen met het merk op wereldwijd niveau werken aan het ontwikkelen van een nieuwe positionering, het creëren van nieuwe merk- en productcampagnes, het ontwikkelen van (social) content en de uitrol hiervan binnen de diverse retail- en e-tail kanalen.

Dennis Schmitz, Global Brand Manager bij PRO Bikegear: "We zochten een communicatiepartner voor de nieuwe positionering en het vergroten van onze naams- en propositiebekendheid. De strategische en creatieve visie van Mister Fox spreekt ons bijzonder aan – hiermee kunnen we ons merk wereldwijd laten groeien."

Jaap van Oirschot, oprichter en strategy director bij Mister Fox Agency: "Bij alles wat PRO Bikegear doet staat de gebruiker centraal. Dat sluit perfect aan bij onze denk- en werkwijze en onze ‘Fox-methode' waarmee we merken nieuwe betekenis geven. Geweldig om hun internationale partner te mogen zijn." 

www.mrfox.agency

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief