Marketing Report
Mizuno stelt Dept aan als creatief bureau

Mizuno stelt Dept aan als creatief bureau

Mizuno gaat in zee met digitaal bureau Dept om zo hun creatieve, digitale en e-commercestrategie verder te ontwikkelen. Daarmee zet een van de grootste sportmerken uit Japan hun groeiambities en brand presence extra kracht bij.

Om het merk in zijn geheel te versterken, zet Dept in op het bewerkstelligen van een digitale e-commercestrategie en geïntegreerde campagnes in de regio EMEA (Europa, Midden-Oosten, Afrika). Zo wordt het digitale bureau verantwoordelijk voor de seizoenscampagnes, foto- en videoproductie en social media. Deze multi-channelcampagnes zullen zowel online als offline toegepast worden.
 
Satoshi Miyamoto, Head of Marketing bij Mizuno Global: "We zijn ambitieus om ons bedrijf wereldwijd te laten groeien. We kijken er enorm naar uit om samen met Dept de internationale groei van ons bedrijf nog verder uit te breiden. En met hun uitzonderlijke kennis en skills op het gebied van creativiteit, technologie en data weten we zeker dat Dept hierin onze drijvende kracht is."
 
João Inácio, Associate Creative Director bij Dept: “Het is een unieke mogelijkheid voor Dept om een partnerschap aan te gaan met een internationaal en gerenommeerd sportmerk als Mizuno. Door werk te leveren waarbij we gebruik maken van al onze in-house expertises kunnen we het merk ook buiten Japan een flinke boost geven en ons bovendien onderscheiden als digitale speler.”
 

www.deptagency.com
www.mizuno.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.