Modefotografie-duo Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman naar HazazaH

Modefotografie-duo Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman naar HazazaH

20-02-2020 14:17:00 | Door: David de Jong | hits: 1892 | Tags:

Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman sluiten zich aan bij film-, documentaire en fotografie-productiemaatschappij HazazaH. Hun conceptuele, modische stijl past volgens HazazaH goed bij reclamefotografie. Daarnaast wil HazazaH met het duo mode-film naar een hoger plan tillen.

Jeroen van den Idsert, medeoprichter en -eigenaar van HazazaH Film & Photography: "Wij hadden mode nog niet zo specifiek in ons pallet. Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman komen in eerste instantie als fotografie-duo, waar ze al een hele tijd succesvol in zijn. Daarnaast gaan we mode-regie met hen oppakken. Dat gebeurt nog weinig op echt goed niveau in Nederland; er zijn niet veel regisseurs dagelijks met mode bezig, terwijl dat met merken als Nike, Bijenkorf, adidas en Tommy Hilfiger wel een interessante, creatieve hoek is. Mode is een vak apart, je moet de echt vernieuwende stylisten en make-up artiesten kennen en weten welke modellen op dat moment hot zijn."

Cynthia Fidder
, Head of Production Film & Photography bij HazazaH: "Hun werk is niet alleen heel mooi, het is conceptueel, krachtig en tot in detail uitgewerkt – die kwaliteit zie en voel je, elk beeld vertelt een verhaal. Daarnaast is hun werk heel divers: van grote sets tot zeer intiem, met veel en weinig opsmuk, tijdloos en juist van deze tijd. Dat maakt het telkens verrassend. Ik kijk uit naar de stap die ze gaan maken in film en regie."

Carin Verbruggen: ‘Met hazazaH willen we graag doorwerken aan het verhalende en modische beeld waar wij zo van houden en juist buiten de modewereld onderzoeken welke projecten hier goed bij aan kunnen sluiten. Daar past het regisseren van bewegend beeld ook bij. hazazaH heeft op die vlakken ontzettend veel ervaring.’

Ferry Drenthem Soesman: "Het gaat om het niveau. De mensen met wie je werkt, wie je fotografeert, de opdrachtgever, een internationaal merk of de Italiaanse Vogue. Wat dat betreft ligt de wereld altijd open. En bij hazazaH krijgen we het gevoel dat alles mogelijk is, als het idee maar goed is. Als creatief wil je niets liever."

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.