Marketing Report
N=5 maakt campagne voor KRO-NCRV

N=5 maakt campagne voor KRO-NCRV

N=5 heeft een merkcampagne ontwikkeld voor KRO-NCRV. Laten we wat meer naar elkaar omkijken, dat is de boodschap van de merkcampagne van KRO-NCRV die zondag 14 oktober van start is gegaan. Met deze campagne wil KRO-NCRV laten zien dat de programma's van de omroep een maatschappelijk doel hebben. 

Kirsten Andres, directeur Marketing & Vereniging bij KRO-NCRV: "Als KRO-NCRV staan wij voor een samenleving waarin plek is voor iedereen en waarin we naar elkaar omkijken. Dat laten we nadrukkelijk zien met deze merkcampagne. We zijn veel met onszelf bezig, zitten in onze eigen bubbel en vergeten soms om ons heen te kijken. Terwijl liefde voor elkaar datgene is wat ons bindt als mensen. Iets doen voor de ander, al is het met een klein gebaar, dat maakt gelukkig. Gewoon wat meer naar elkaar omkijken. Dat positieve effect in de samenleving willen we stimuleren. Daarom is deze campagne een oproep, om mensen te prikkelen en te inspireren. We doen dat al meer impliciet in onze programma's en nu dus ook expliciet met deze merkcampagne."

De campagne Omkijken naar elkaar bestaat uit een tv-spot en zeven verschillende identities achter de programmering met alledaagse, herkenbare situaties waarin mensen oprecht aandacht voor elkaar hebben. Zoals iemand die de ander even helpt om de fiets te stallen, een kleinzoon die zijn opa bezoekt voor een potje scrabble of iemand die z'n arm slaat om een naaste die dat nodig heeft.

www.nis5.nl
www.kro-nrcv.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief