Marketing Report
NEEW maakt campagne voor on-the-go-verpakking Jägermeister

NEEW maakt campagne voor on-the-go-verpakking Jägermeister

Jägermeister introduceert een on-the-go-verpakking voor de zomer: de Jägermeister Coolpack. Voor het eerst ruilt het merk zijn kenmerkende donkergroene, glazen fles in voor een lichtgewicht kunststof variant. De Coolpack is ontworpen om makkelijk mee te nemen naar een festival, barbecue of andere (buiten)activiteit waar een glazen fles minder praktisch is en is verkrijgbaar bij vrijwel iedere slijterij.

Voor de verpakking haalde Jägermeister inspiratie uit de traditionele koelelementen die we kennen van de koelbox en koeltas. De fles past in ieder vriesvak, bovendien wordt de Coolpack een stuk sneller koud dan een glazen fles.

Kas Knikkink, brandmanager van Jägermeister: “Met deze on-the-go-verpakking is ijskoude Jägermeister straks altijd bij de hand tijdens warme zomerdagen en op feestjes. We hopen dan ook dat de Coolpack deze zomer een onmisbaar element in iedere koelbox en festivaltas wordt.”


Ter introductie van de Coolpack maakte bureau NEEW een campagne die de consument duidelijk maakt dat deze nieuwe verpakking, en Jägermeister als merk, perfect past bij de zomer. Met de tagline Made for Summer zien we mensen hun ultieme zomer beleven met de Coolpack in hun hand. De campagne zal tot leven komen in Out-of-Home, social media, pr, online en op events en festivals.

Credits:
Bureau: NEEW | Socialmediabureau: Dorst & Lesser | Pr-bureau: BAAS Amsterdam | Verantwoordelijk bij klant: Kas Knikkink | Productie: Big Shots

www.neew.amsterdam
www.jagermeister.com/nl-NL

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief