Marketing Report
NESCAFÉ en Kaartje2go creëren mediacampagne

NESCAFÉ en Kaartje2go creëren mediacampagne

Nestlé's NESCAFÉ lanceert gezamenlijk met Kaartje2go een mediacampagne waarin het sociale aspect van samen koffie drinken centraal staat. Een kopje koffie kan vaak het begin zijn van iets moois. Het is niet alleen heel lekker, maar het kan je ook nieuwe ideeën, vriendschappen of gewoon een fijn gesprek opleveren.

NESCAFÉ wil consumenten in Nederland daarom aansporen vaker in het echte leven persoonlijk contact te leggen en waardevolle relaties te onderhouden, niet alleen via Whatsapp of Facebook, maar gewoon door samen af te spreken.

Siebren Nicolai, brandmanager bij NESCAFÉ Nederland: “Het is nooit eenvoudiger geweest om in contact te komen met vrienden en relaties te onderhouden, mede door social media. Echter, tegelijk is het vaak een uitdaging om face-to-face te connecten met je vrienden, zeker voor onze doelgroep.”

NESCAFÉ roept consumenten op om gratis een persoonlijk kaartje, in het thema tijd voor een koffiedate, te sturen naar een vriend(in) om nieuwe gouden momenten te creëren. Dit kan via de website. De ontvanger krijgt naast de gratis kaart ook twee gratis NESCAFÉ Gold-koffiespecials.
De campagne wordt ondersteund in diverse media: digital, influencer en ATL. Publicis is verantwoordelijk voor de creatie van deze campagne. Mediabureau THRIVE, onderdeel van IPG Mediabrands, is verantwoordelijk voor de mediaplanning- en inzet. Kaart en fulfilment worden verzorgd door Kaartje2go.

Kaartje2go is bijzonder trots op de samenwerking. 

Mark van Kasteren, marketingmanager van Kaartje2go: "De missie van Kaartje2go is om mensen blij te maken door iets persoonlijk te maken voor een ander. Daarnaast is het sinds afgelopen zomer bij Kaartje2go ook mogelijk om cadeaus te sturen bij een kaart. Deze samenwerking past dus erg goed bij ons.”

www.kaartje2go.nl
www.nescafe.nl
www.nestlé.nl
www.publicisone.nl
www.ipgmediabrands.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief