Marketing Report
Naïf komt met OOH-campagne

Naïf komt met OOH-campagne

Verzorgingsmerk Naïf is een out-of-home campagne gestart tijdens de coronacrisis. Met de multimediale campagne stopchemicaluvfilters.org wil Naïf awareness creëren voor de schadelijkheid van chemische uv-filters in zonnebrandcrème. Het einddoel is een verbod op chemische uv-filters.

Sjoerd Trompetter, oprichter Naïf: ‘Wanneer je grootste marketingcampagne voor zonnebrandcrème gepland is tijdens een lockdown is het even omschakelen. Deze campagne stond gepland, terwijl er juist nu geen kip op straat loopt. We zien wat voor effect de mens heeft op de natuur. Dus gaan we gewoon keihard door met onze missie: stopchemicaluvfilters.org. Natuurlijke, oceaanvriendelijke zonnebrandcrème. Voor als we straks weer naar buiten mogen."

Jaarlijks verdwijnt er meer dan 14.000 ton zonnebrandcrème in de zee. De chemicaliën die in veel zonnebrandcrèmes zitten, oxybenzone en octinoxate, zijn hoog toxisch voor het koraal en andere zeeorganismen. Met de campagne Stopchemicaluvfilters.org is een petitie gestart om dit onderwerp te agenderen bij de Tweede Kamer en chemische uv-filters in zonnebrandcrème te verbieden.

De campagne is te zien op televisie, out of home en online. 

www.naifcare.com

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief