Marketing Report
Natwerk & Chin Chin Club openen in Amsterdam een FEBO met infinity muur nieuws

Natwerk & Chin Chin Club openen in Amsterdam een FEBO met infinity muur

Natwerk en Chin Chin Club zijn samen een filiaal van FEBO begonnen aan de Rozengracht in Amsterdam. De automatiek heeft een zogeheten infinity wall, een muur met lichtjes en verlichte luikjes. 

Natwerk zegt fan te zijn van het merk FEBO en dat leidde eerder al tot een andere huisstijl, verpakkingen en interieur. Ook hielp Natwerk mee aan een reeks activaties, campagnes en pr-stunts. In 2017 zag het offensief FEBO Fashion het levenslicht in de vorm van een joint venture tussen Natwerk & FEBO.

Reinier Steures, eigenaar van Natwerk: “Toen we jaren geleden met Natwerk voor FEBO aan de slag gingen, was ik al ontzettend trots. Nu zelf een FEBO openen met onze vrienden van Chin Chin, voelt als een jongensdroom. Maar het voelt ook als dé manier om FEBO als klant van Natwerk nóg beter te kunnen adviseren en nóg vernieuwender werk voor ze te kunnen maken. Want je begrijpt het FEBO-gevoel nóg beter, als je zelf achter de frituur staat en je gasten ziet genieten.”

Dennis de Borst, FEBO-directeur van de derde generatie in het familiebedrijf: “Als je reclamebureau je franchisenemer wordt, weet je zeker dat ze hart voor de zaak hebben. Het is als het ware het ultieme ondernemende meedenken. Ik ben ervan overtuigd dat dit tot hele nieuwe creatieve ingevingen gaat zal zorgen.”

Het Amsterdamse filiaal aan de Rozengracht heeft een aantal opvallende karakteristieken meegekregen, die van een bezoek een ware snack experience maken. Zo ontwierp Natwerk-oprichter Frank de Ruwe (ook bekend als Streetart Frankey) een infinitiy muur die de automatiekbeleving oneindig maakt. 

Ook is er een begin gemaakt aan een Walk of FEBO. FEBO-Directeur Dennis de Borst, verrichtte de opening, door een eerste tegel - met zijn eigen naam erop - te leggen. 

www.febo.nl

Natwerk is een niet normaal effectief reclamebureau dat marktstrategieën levert en door vertaalt naar spraakmakende oplossingen. Wij beïnvloeden daarmee de kern van het probleem. Op basis van een gerichte oplossing voor dat probleem, bieden we een oplossing waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Niet normaal zijn, daar zetten we mensen die normaal uit staan voor reclame weer mee aan. Denk aan producten, activaties, slimme tools en communicatieconcepten waar de consument wél op zit te wachten. Niet normaal effectief noemen we dat, op zowel brand- als salesniveau.

www.natwerk.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief