Marketing Report
Natwerk benoemt Pepijn Rooijens tot creatief directeur nieuws

Natwerk benoemt Pepijn Rooijens tot creatief directeur

Pepijn Rooijens is eind augustus benoemd tot creatief directeur bij reclamebureau Natwerk. Samen met oprichter Frank de Ruwe en Rufus Ketting zal hij de creatieve leiding van het bureau hebben. Pepijn Rooijens krijgt daarbij samen met Daantje Dammers en Reinier Steures de dagelijkse leiding.

Pepijn Rooijens was medeoprichter van Dawn en werkte jaren als Creative Director voor Lemz. Hij won prijzen met Artis, Albert Heijn en IKEA en is actief lid van het SIRE-bestuur.

Pepijn Rooijens: "Natwerk is al lang niet meer het bureau van de leuke dingetjes. Ik heb ze de laatste jaren zien ontwikkelen tot een volwaardig bureau met een indrukwekkende klantenlijst, dat spraakmakend werk maakt. Ze zijn enorm origineel en hebben een inspirerende kijk op het vak. Er zit ongelooflijk veel energie in het hele team en dat is wat de markt nu nodig heeft. Na een te gekke tijd bij Lemz waar ik veel heb geleerd, voelt dit als een logisch vervolg. Door mijn ervaring hoop ik te zorgen dat grote merken zich nog meer thuis voelen bij dit relatief jonge bureau."

Reinier Steures, Managing Partner Strategy bij Natwerk: “De groei van de afgelopen tijd zorgt voor grotere uitdagingen van nog grotere merken. Toen Pepijn Rooijens vertelde dat hij HavasLemz had verlaten, heb ik als een havik toegeslagen. De schat aan ervaring en strategische kennis van zaken die Pepijn Rooijens meebrengt, zijn voor Natwerk in deze fase van enorm belang. Het samen winnen van de eerste pitch onderstreept het extra vertrouwen dat klanten mede door zijn komst in ons hebben.”

Frank de Ruwe, oprichter van Natwerk: "Met Pepijn Rooijens erbij ben ik ervan overtuigd dat alle merken een behoorlijke dosis Natwerk kunnen gebruiken. Dat wordt dan ook onze uitdaging voor de aankomende jaren."

Natwerk is een niet normaal effectief reclamebureau dat marktstrategieën levert en door vertaalt naar spraakmakende oplossingen. Wij beïnvloeden daarmee de kern van het probleem. Op basis van een gerichte oplossing voor dat probleem, bieden we een oplossing waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Niet normaal zijn, daar zetten we mensen die normaal uit staan voor reclame weer mee aan. Denk aan producten, activaties, slimme tools en communicatieconcepten waar de consument wél op zit te wachten. Niet normaal effectief noemen we dat, op zowel brand- als salesniveau.

www.natwerk.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief