Marketing Report
Natwerk ontwikkelt campagne Haal alles uit je fiets voor Fietsvoordeelshop.nl nieuws

Natwerk ontwikkelt campagne Haal alles uit je fiets voor Fietsvoordeelshop.nl

Fietsvoordeelshop.nl lanceert zijn eerste televisiecampagne samen met Natwerk. Met de Haal alles uit je fiets-campagne wil het bedrijf, dat 50 jaar bestaat, nog meer mensen het plezier van fietsen te laten beleven.

Niek Maas, Strategy Director bij Natwerk: “Haal alles uit je fiets spoort mensen aan om hun fiets als meer te zien dan een object om van A naar B te komen. Het is namelijk het belangrijkste stuk gereedschap dat we hebben om alles uit het leven te halen. Om het avontuur aan te gaan. En wie zijn fiets bij Fietsvoordeelshop.nl koopt, weet dus zeker dat hij er ook echt alles uit kan halen.”

Fietsvoordeelshop.nl combineert een webshop met een uitgebreid, scherp geprijsd aanbod van alle A-merken en winkels met werkplaatsen in heel Nederland, waar je op je gemak kunt uitproberen en vakkundig advies krijgt. En waar je altijd terecht kunt voor onderhoud. Zo garandeert Fietsvoordeelshop.nl dat mensen alles uit hun fiets kunnen halen.

Henk Bakker, marketingmanager bij Fietsvoordeelshop.nl: 'We streven naar een uitgebreid winkelnetwerk om lokaal goed vertegenwoordigd te zijn. TV past bij deze fase waarin we als groeiende organisatie staan. We zijn daarom erg blij met deze mooie commercial die op een passende manier ons service component uitlicht én onze mentaliteit overbrengt op de doelgroep.'

www.fietsvoordeelshop.nl

Natwerk is een niet normaal effectief reclamebureau dat marktstrategieën levert en door vertaalt naar spraakmakende oplossingen. Wij beïnvloeden daarmee de kern van het probleem. Op basis van een gerichte oplossing voor dat probleem, bieden we een oplossing waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Niet normaal zijn, daar zetten we mensen die normaal uit staan voor reclame weer mee aan. Denk aan producten, activaties, slimme tools en communicatieconcepten waar de consument wél op zit te wachten. Niet normaal effectief noemen we dat, op zowel brand- als salesniveau.

www.natwerk.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief