Marketing Report
Natwerk ontwikkelt gezonde hokjes campagne voor Denksport

Natwerk ontwikkelt gezonde hokjes campagne voor Denksport

De gezonde hokjes campagne, ontwikkeld door Natwerk, is de eerste Denksport-campagne ooit en meteen de kick-off van een geheel nieuw Denksport merk.

Denk in hokjes die je helpen ontspannen, je gedachten resetten of je hersens kraken. Dat is de boodschap van het vernieuwde Denksport, ontwikkeld door Natwerk. Voor het eerst in negen jaar ziet het puzzelschap er anders uit: frisser, moderner en aansprekend voor een jongere doelgroep, maar nog net zo iconisch als altijd. De merkidentiteit wordt afgetrapt met de eerste merkcampagne ooit: een Hokjespuzzel vol prikkelende vragen over het hokjesdenken uit de actualiteit. Deze puzzel vind je in elk puzzelboekje, maar ook online en in abri’s.

Denk in hokjes 

Jens Bezemer van Natwerk: “Met Denk in hokjes introduceren we een bijzondere pay-off. Het zegt precies wat je eigenlijk niet mag zeggen. Dat maakt het merkverhaal interessant: hokjesdenken bij Denksport betekent denken in gezonde puzzelhokjes. Want puzzelen, dat kan onze ongeduldige, scrollende on-demand-maatschappij goed gebruiken.”

natwerk-denksport-campagne

De hokjespuzzel

Anke Braams, Managing Director van Keesing Nederland: “Met de hokjespuzzel nemen we afscheid van het oude hokjesdenken en helpen we mensen in gezonde hokjes denken: onze puzzelhokjes. Dat doen we natuurlijk met een knipoog, in vrolijk gekleurde abri’s door Nederland en in een tram-hokje op het Leidseplein in Amsterdam. Met actuele puzzels, die symbool staan voor ons hele assortiment, hopen we meer mensen van jong tot oud te enthousiasmeren om hun hersens te kraken.”

De campagne wordt daarnaast uitgerold in online video en een social campagne.

natwerk-denksport-campagne

www.keesing.com

Natwerk is een niet normaal effectief reclamebureau dat marktstrategieën levert en door vertaalt naar spraakmakende oplossingen. Wij beïnvloeden daarmee de kern van het probleem. Op basis van een gerichte oplossing voor dat probleem, bieden we een oplossing waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Niet normaal zijn, daar zetten we mensen die normaal uit staan voor reclame weer mee aan. Denk aan producten, activaties, slimme tools en communicatieconcepten waar de consument wél op zit te wachten. Niet normaal effectief noemen we dat, op zowel brand- als salesniveau.

www.natwerk.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief