Marketing Report
[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak tv

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak

Door de steeds verdere ontwikkelingen binnen branded content en de groei van het portfolio van Hearst Netherlands, met in januari de overname van G+J Media en onlangs ook Bicycling en Runner’s World,  ontstond de behoefte aan een one-stop serviceunit voor alle digitale en crossmediale brandedcontentsamenwerkingen: Hearst Agency.

Waar het eerder opgerichte Hearst Create zich bezighoudt met whitelabelcampagnes voor adverteerders, is Hearst Agency gericht op brandedcontentsamenwerkingen met een extern merk met een duidelijke link naar de eigen merken. Anne Marije de Vries Lentsch, director van Hearst Agency: "Wij zijn de verbindende factor tussen een merk en ons eigen merk."

De Vries Lentsch: "Het medialandschap is diffuus en verandert bijna elke maand. Wij willen media-oplossingen simplificeren, met onze ervaringen en kennis. Als een adverteerder bij ons komt, vragen we wat hij wil. Op basis van data en tools die wij hebben, tunen we dat. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een goede ervaring voor de consument."

Luister en bekijk het volledige interview dat Nederlands MediaNetwerk heeft met Anne Marije de Vries Lentsch hier:

 

www.hearst.nl 

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV


www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief